suck, är trött !

hej allihopa ! ja jag sa ju att det skulle bli dålig uppdatering! ikea idag var verkligen SUPER , hittade MASSOR med fina saker! köpte ett datorställ, så man kan ha datan i knät :) nu är det ba o sätta upp alltihop :) har satt upp en hylla, lampa o fåtölj, så det är en del kvar, eller massor kvar XD
imorgon KANSKE det blir jennifer o malla! hoppas verkligen det, för vill träffa dom! :( jag har så jäkla mycket att göra men vi får se, jag hoppas det! ♥♥

imorgon ska jag sätta upp sängen, undersängen, skrivbordet och spegeln, ska försöka iallafall :) kommer gå och lägga mig alldeles strax, är helt jääävla slut fakktiskt .. *gäsp*

men babes vi hörs imorn, då ska jag skriva mera ! :)

love u guuyys <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ikea är kul, men man blir så trött i kroppen av att gå runt där i så många timmar! ;)

2010-03-04 @ 23:51:45
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/
Postat av: ...

vad ska du göra idag då?:)

2010-03-05 @ 12:07:29
URL: http://heltdampad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0