byeeeee, slut bloggat här för mig..

hej alla (:
sitter & gör ingenting, har vart hemma en stund och typ a, har väl inte gjort någonting alls. ni ser rubriken ? antar att ni är ganska intresserade vad jag menar ? kommer jag sluta föralltid ? hur blir det med frågestunden ? sanningen är att jag inte alls ska sluta, utan bara byta domän, eller aalltså namn, dezy? allvarligt? vad haar det med mig att göra ? vad är det för jävla namn ? haha, så jag fortsätter att blogga på jusv.blogg.se, men blogg.se verkar ha lite problem just nu så det går inte att länka ? men gå in på JUSV.BLOGG.SE för där fortsätter jag att blogga, hoppas ni läser där !
tack för allting :)


Kommentarer
Postat av: :D

Jag tycker att ditt nya namn blev fint(y) :D!!<33333

2010-03-24 @ 07:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0