text,

folk som hackar är avundsjuka ? nejj vissa säger så men det är dom inte, iallafall inte för mig. jag vet inte varför alla är på mig, och egentligen vill jag skita i det men det går inte för att alla håller på hela tiden. om det bara var en person skulle jag skita i det, men det är alla hela tiden.. ingen låter mig vara julia, det ni ser är bara ett skal, jag visar bara mitt riktiga jag för vissa, dom jag litar på, jag tror det är 2-3 personer som har sett riktiga julia, kan inte bara alla lägga av och sköta sig själv ? nej dom har inget liv och letar problem på allt o alla, är skittrött på det, vaför kan inte alla bara sköta sig själva jag pallar inte dålig kritik längre, helt ärligt så blir jag jävligt less, och jag vet inte hur jag ska förklara att inte vill att alla ska hålla på ? sluta hjälper inte, helvete vad alla ska hacka, hela tiden.


jag var tvungen att skriva av mig, jag blir råless ;(
Men kolla in Malvinas blogg som jag fixade HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0