STÄDAT ?!

jag har städaaaaat min garderob ! sjukt jobbigt, men skönt att det är gjort nu iallafall :) ska göra några ändringar på designen, men ska inte ta bort den :):) strax ska vi äta, jag är superhungrig!

kan oxå tacka emma baby för en mysig helg ♥ haha skrattar fortfarande åt hennes inlägg som hon skrev medans hon halvsov, hon typ : julkia ska fortfante och typ ekker massa skit konstiga ord :s
vi hade ju tagit en öl ! lättpårverkad brud, hahah nej jag driver bara såklart, om ölen asså, vi drack cola som hennes syrra trodde va vin, haha ;) aja ni fattar inte ett piss om vad jag snackar om, så jag säger hejdå nu :) <3


tack gumman, älskar dig ! :)

Kommentarer
Postat av: emma raatikainen

...

Frågestund på bloggen , fråga vad som helst. jag LOVAR att svara på din fråga inom en månad.

ha en bra dag :D

2010-02-28 @ 18:01:14
URL: http://emmaraatikainens.blogg.se/
Postat av: emma svensson :)

svar: hahahhahahahhaha älskar dig <3

2010-02-28 @ 20:24:09
URL: http://eksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0