Ny design + gymnastik

Hej allihopa!
förlåt för dålig uppdatering idag men har knappt vart hemma plus att blogg.se laggar sönder men iallafall, ser ni designen ? :D nyy, gjord av denise!
Riktigt nöjd, tack denise!

Min dag har varit bra, spanska på morgonen sen så bytte vi klassrum också, för att dom ska göra om taket i vårt.

Ja som jag sa så laggar ju blogg.se sönder, och ibland går det inte ens att skriva inlägg, ja som ni ser har också alla storbloggare bytt från blogg.se, inte för att jag är någon storbloggare men ändå, det är skitdrygt, tänkte fråga er om ni har något förslag på någon bloggsida ? :)

Kommentera isåfall, orkar inte blogg.se längre -.-
Här får ni en film när jag gör min första flickis (bakåt handvolt) helt själv :)
sen i slutet är det felicia :)

Ha det så bra, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0