Min dag :)

Hej bloggen :)
jag vet inte egentligen varför jag bloggar, har inga läsare så det är nog bara för att jag vill skriva av mig lite.

Min dag:
Ja det var en en ganska vanlig dag, jag vaknade lite sent (inte sent men senare än vad jag brukar) men det var ingen fara så jag hann ändå.
Sen var det bara skola också, sen när jag, malla, felicia och bella väntade på bussen så gick vi in vid ingången för det var typ snöstorm, (vi slutar tjugio i tre, bussen går tio i tre) och så satt vi där och pratade lite osv, efter ett tag sa jag, vi kanske borde gå ut, bussen kommer nog strax. Så gick vi mot dörren och ser genom glaset att bussen åker iväg, alla ba skrek nej ! och alla utom jag började asgarva, jag försökte springa efter, (det var ingen smart idé direkt men tydligen) och jag ba varför skrattar ni typ ;) (andra bussen går en halvtimme senare) så då gick vi till klassrummet och snackade med vår lärare och frågade om vi fick jobba en stund, men hon slutade 3 så vi gick till ingången igen och väntade på den andra bussen.
HAHA det var kul men ändå drygt, kom hem en timme efter vi hade slutat, aja :)

Sen var det träning, det gick sådär, rätt så bra :)
Här får ni en bild som jag gjorde snabbt på photoshop.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0