Mallas design!

hej! dagen har varit bra! (y)
först tennis på morgonen och sen streetdance, hah fast vi hade rast i typ två timmar så vi gick och köpte godis (man får inte det egentligen) haha ! :)

Jag har gjort mallababy´s design, kolla in den HÄR !

JAG HAR NAMNSDAG IDAG, GRATTIS TILL MIG :)

sen efter skolan gick jag, felicia och malla ner på stan och köpte semla, sen var jag och malla, och nu sitter jag här och ska snart käka!

Vad har ni gjort idag ?

Vet att det inte blev någon design igår, hann inte ;(
Men iallafall ska fixa en senare då, det blir en ny header ochsådär!

Nu ska jag käka, uppdaterar senare sötnosar!<3

psst, glöm inte att jag gärna fixar designer till andras bloggar, om ni vill att jag ska fixa en till dig kan ni kommentera eller mejla på [email protected]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0