lite dålig uppdatering

ja har inte skrivit på länge, jag vet ! tillbringade min morgon med emma, vi kollade på fotboll på roslags :) ikväll blir det emma igen, kanske sover där ? :) så ska vi nog träffa dennis och billy ! ♥

BKV var otroligt bra idag, både på att stå i mål och skjuta, det var en mysig morgon :) hm, jag ska göra en design, min blev inte så superbra, den är för hög, det ser konstigt ut, så aah den kommer senare då ! :)

vi har kollat gardiner o överkast till rummet, får se vilken dag vi åker till ikea då.

skriver sen, kyyyyyyss<3

norrtälje gymnastikförening <3

foto - jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för photoshop ? :)

2010-02-27 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0