Kväll!

Hejdär!
Nu sitter jag med min syster och har precis ätit pizza, är proppmätt nu och kommer inte kunna käka på hela kvällen :)
Jag hittar ingen blogg att hissa !
haha, finns så många fina ju (: men tipsa om någon blogg jag kan hissa ? eller skriv hissa min blogg så kan jag kanske hissa den :)

Ikväll så ska jag bara vara hemma och mysa, det är melodifestivalen också, ska nog kolla på det, vi får se.

Förresten jag ska göra en ny header tror jag, (din är jätte fin denise men har en idé som jag ska testa)

Men nu ska jag börja på en header och så ska jag leta efter bloggar, så hörs vi senare :)

bjuder på en bild på mig.


jag håller upp en liten spegel och tar kort i den, ser rätt kul ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0