killing me softly with hiis song ... ;)

ja, min syster har den låten på jättehögt så jag tyckte det fick bli en bra rubrik ;p

har varit hemma en 45min nu ungefär, sen blir det träning. mamma och jag måste köpa någonting att ääta till naturhistoriska imorgon :) hm, vet ni på fredag blir det världens slappaste dag i skolan ! först idrott på morgonen, och sen bara typ skriva om naturhistoriska saken typ vad man tyckte o sen kolla på film i 2tim och sen lunch, slutar efter det ca 5 - 15 över tolv, man måste typ gå tillbaka till klassrummet efter lunchen och säga hejdå ? (töntigt) men kanske så går det att smita 5 över ? ;)

Nu ska jag säga till mamma att vi måste åka iväg men jag skriver senare :)


den här bilden togs första dagen jag hade fått min dator (alltså på julafton)


och för er som inte har sett min data får ni se den här på bilden :)
i love it, jag lovar DEN ÄGER SOM FAN!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0