hejdär!

hej bloggen :)
nu har jag precis pluggat klart, *pust* det var en riktigt dryg läxa vi hade asså -.-

aja men iallafall så blir det inte så långt inlägg för ska se ett program som börjar strax! :)

idag så har jag haft tråkig syslöjd i skolan, skit segt, o jag klippte typ upp alla trådar eller jag vettefan vad jag gjorde men måste iaf göra om halva skiten -.- KUL!
Sen åkte jag hem ochsådär sen lagade jag och syster mat ;) DUKTIGT VA ?!?! :D haha nehrå!
Sen så har jag somsagt precis blivit klar med MA-läxan ;) fast jag glömde boken man skulle skriva i, i skolan satt jag måste säkert sitta inne en rast o fixa det -.- KUL!
haha nej men nu måste jag gå, tror inte det blir mer uppdatering, får se :)

kram&puss!


en bild från tidigt 2009-tal, ja den 7 februari, ett år sedan snart :)
har jag ändrats mycket ?





Kommentarer
Postat av: bella! <333

stolt fotograf! xD<333

2010-02-04 @ 16:22:08
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0