Hej igen :)

ja hej igen bloggen :)
det blev Rabih som fick åka ut på let´s dance ,"flickidolen", helt ärligt tycker jag att Rabih dansar som en ko, sjunger som en gris och ser ut som ett får, men det är ju MIN åsikt.
Jag hejar på Mattias, Molly och lite på Elin :)
Haha och WILLY SÅKLART! haha det är lite patetiskt att dom alltid måste ha med en tjock gammal gubbe som inte kan dansa i let´s dance, för att göra programmet "bättre".

Nej nu ska jag sluta kritisera let´s dance och uppdatera lite.
Jag och malla har dansat, haha!
Ni är dåliga på att kommentera, jag vet ju inte ens om någon läser den här usla bloggen egentligen ?

hmm, undra vem det här är ?
DET ÄR JU RABIH ! (enligt mig)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0