Hej babes !

bella gjorde en design till mig men jag har inte den just nu, sätter in den senare ngn annan gång, tack bellis

iallafall så saknar jag emma (a) haha jag göööör det, det är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR bra att allt ordnade sig, ♥♥
vad gör jag nudå ? jo faktiskt så gör jag en design som jag tror kan bli bra, fast den tar lite dit att göra ! :):)

asså jag tog inte med mig boken hem ?! engelska läx skiten ? äsch, ja PRYYY
haha nej men orkar inte bry mig, vi var ju inte ens i skolan idag så hade ingen chans att ta hem den ändå :p

aaajja jag skriver nog ett inlägg till sen! :)

puss i loove u guuyyyys<3


den här headern gjorde bella, iknow, en liiiiiiten bild, men annars var den megastor så...

puss!

Kommentarer
Postat av: emma svensson :)

missö to <3

2010-02-25 @ 21:28:36
URL: http://eksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0