haha ny design, iiiiiiiiiigen XD

japp ny design, vad tycker ni ? helt OK faktiskt (:

jag och emma började kolla på film men vi orkade inte sen ;) så nu håller vi på med photshop båda två, det är faktiskt riktigt roligt om man är intresserad :)♥
förresten för er som vill veta så finns photoshop att testa i 30 dagar, om ni vill testa, det är bara att söka på google.

emmas syrra elsa har en jättefin systemkamera, JAG VILL OXÅ HA :( hihi, men jag ska skaffa det någon gång och få ska jag göra en fotoblogg! :) det skulle vara superkul, jag är verkligen intresserad av foto, redigera bilder osv.

emma och jag ska vara uppe till 4 ;)♥ skriver senare babes, puss ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0