"godnatt" ♥

jag ska inte sova nu direkt men kommer inte skriva mera, jag sitter med min familj, eller några av dom och kollar teve, och så har jag gjort emelies design med :) förresten du som ville ha designen, lojsan, kontakta mig på [email protected] så kan vi bestämma mer där :)

jag har kollat massor på ikea, har fått ihop några saker, kan berätta vad : en sängstomme med en extrasäng som är under, skrivbord med hylla som sitter ihop typ, en golvlampa, laptop ställ, 2 speglar, och en alseda pall :) det är lite saker som jag vill ha, får se sen :)

men ni får ha det så bra, imorgon ska jag upp tidigt, för att vara med emi <3
sov jätte gott !

u
love

Kommentarer
Postat av: N

sv; Meeest chilla :D

2010-02-27 @ 01:27:41
URL: http://worldofnelliiee.blogg.se/
Postat av: Denise

Hejsan, såg att du hade anmält dig till min tävling.

Nu har jag utsett 5 finalister, kika gärna in och kolla om du är en av dom!

kram ♥

2010-02-27 @ 15:17:14
URL: http://dsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0