:)

ja hej!
idag så var det gympa i skolan, vi hade något styrkegrejs :s skit tråkigt! Men ändå, sen så var det bara vanlig skola och sådär, ja och sen tog jag och Malla bussen till henne och åt nudlar (a) och satt vid datan ochsådär, sen skjutsa pappa oss till mig och då satt vid vi våra datorer och jag fixade photoshop på hennes data, men ska hjälpa henne lite med det eftersom det kan vara svårt i början med photoshop, eller det är ju svårt hela tiden men speciellt i början, (jag säger inte att jag är direkt proffs på det men har lärt mig lite mer så kan hjälpa malla)

Men sen var det träning, det gick sådär , iallafall i början :/ Kunde inte koncentrera mig, men sen gick det iallafall bra! Jag döms på 2 mattvarv istället för 3, men whatever ;) Ååh jag längtar till tävlingen!

Nu sitter jag här och kollar på "spårlöst", eller jag kollar bara lite eftersom jag sitter vid datorn. Men iallafall så har jag haft grymt ont i huvudet hela dagen ;/

Yes jag fick busskort idag :D yes jag är glad !

Men iallafall är får ni två bild jag gjorde på photoshop, så får ni ha det så bra så uppdaterar jag imorgon ! :)






Kommentarer
Postat av: hanna

ni va skiit duktiga igår på träningen juuu ! :) <333

2010-02-02 @ 15:57:47
URL: http://hanniishkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna Kubel

ja jag såg det :) du har blivit så himla duktig nu på träningarna det är verkligen jätte roligt att se!:)

2010-02-02 @ 20:58:21
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0