det är sorgligt, men jag älskar er ♥


det är jävligt trist, när man tänker efter. vi har gjort så jävla mycket tillsammans, vi träffas varje dag, och nu ska alla gå olika vägar, våran klass, den bästa klassen, klass 6a, allihopa kommer splittras, och jag vet helt säkert att alla kommer få det bra, men jag tror inte att någon kommer få det lika bra som vi har haft det, egentligen. jag har inte tänkt på det egentligen, men när man tänker om, det är jävligt sorgligt, för jag vet att jag inte kommer träffa vissa av dom efter 6an, vissa kommer jag hålla kontakten med men, inte alla. ni har alltid funnits där, och jag kommer sakna er, men vi klarar det tillsammans. jag älskar er, ♥



(video gjord av bella)

Kommentarer
Postat av: elsa

Så kände vi i flyg me.

men de kommer att ordna sig. men kommer umgås fortf. man träffar också nya vänner<3

oroa dig inte

2010-02-28 @ 22:26:53
URL: http://elsaemilias.blogg.se/
Postat av: elsa

Så kände vi i flyg me.

men de kommer att ordna sig. men kommer umgås fortf. man träffar också nya vänner<3

oroa dig inte

2010-02-28 @ 22:26:54
URL: http://elsaemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0