Designen nudå :)

supersöta bella har gjort designen, visst är den fin, tack ♥
det är endast lite detaljer som ska fixas nudå, sen så :)

Tycker ni det är jobbigt att jag byter designer hela tiden ?

haha kanske lite, blir ju aldrig nöjd! :p

förresten du som mejlade om designen, mejla ditt lösen och email så ska jag fixa det :)


ni kan ju också fråga bella om design, hon gör också fina designer, det kan du göra genom att gå in på hennes blogg HÄR.

pusspåer!



här får ni en bild på en ful gammal design som jag gjorde förut, usch! XD

Kommentarer
Postat av: Malvina

Det var verkligen inte meningen att ta bort din design ! För jag hade en kompis och hon ville att vi skulle göra en ny design till mig blogg tsm. Och hon tål inte ett nej så jag bah: ahh visst ! Och sen så gjorde jag en lätt och ful design på mig och kompisen, och satt in den fast jag tänkte lixom jag kan ju sätta tillbaks julias design sen, men när hon gick hem så kom jag på att jag hade ju inte designen på bild så ja det blev bara konstigt...för jag älskade din design som du gjorde till mig ´, jag tänkte faktiskt jag är dum i huvet hela tiden för jag ville ha kvar din !! Men du vet, jag tänker ju inte med hjärnan så..ja..

2010-02-17 @ 20:22:00
URL: http://phumall.blogg.se/
Postat av: bella ♥

jag älskar dej , min bästavän <3

2010-02-17 @ 21:21:15
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0