Bara så att ni vet, ♥

hej där! hemma nu, skön skoldag (inte)
dagen har varit fucked up, från silverfiskar i mackan och till mejl hem av läraren, låter det bra ? hm, knappast ..
aja iallafall så ska jag stääda rummet nu och sen så blir det träning!

Ja rubriken bara så att ni vet betyder något såklart, imorgon (lördag) så blir det kanske HÖGST ett inlägg i bloggen, tyvärr ;/
Det är för att först är det tävling, sen åker jag till moa och sen talang :)

Det blir sova tidigt ikväll, för måste upp tidigt imorgon! åh jag är nervös !

hoppas ni har en bra dag, vi ses :)


tävling på tyresö 2009, bronsmedaljen kammade vi hem här :)

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas det går bra både på tävlingen och talan.

Jag är skit nervös inför tävlingen.

+ att jag ser ut som ett cp på den där bilden :P

2010-02-19 @ 15:52:05
URL: http://sarassblogg.blogg.se/
Postat av: bella ♥

jagh är gryymt nervös ! <3

2010-02-19 @ 16:04:23
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0