Träning & Prao

ska snart gå & byta om och fixa lite inför träningen snart.

som i rubriken, nästa vecka ska vi praoa och jag tänkte berätta vart jag skulle vara för er som är nyfikna, jag skulle servera på mammas jobb men resturangen är öppet alla dagar förutom onsdag, självklart ska praodagen vara på onsdagen. Men då ska jag vara nere i nautilus (stavning?) gymmet, och typ va på träningspass och va i gymmet (gå på band, haha !) XD nej men så det ska bli kul, för er som ville veta alltså :)

Nu måste jag ladda datorn och börja fixa osv, jag skriver sen när jag kommer hem, det blir runt nio tiden.

kysssar!


Kommentarer
Postat av: Julia

svar. allt bra idag? :D <3

2010-03-08 @ 18:12:40
URL: http://juleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0