Lördag :)

Ja hejdär (:
blev det ingen uppdatering igår? :o
fy på mig!
haha!
nej men iallafall nu så sitter jag i köket och ska strax äta frukost, vaknade runt 10 idag :) Jag har laddat ner penslar till mitt photoshop, det är skitkul! Tänkte visa några bilder som jag har gjort i slutet av inlägget.

Jag och Bella bestämde att vi skulle träffas med hundarna så får dom leka i snön, även fast min hund inte är så förtjust i bellas hund, och bellas hund är inte så förtjust i min hund, men om dom umgås mer kanske dom kan bli vänner :) Fast det är faktiskt min hund som är taskig mot bellas hund, som heter Fiffi. Om min hund Roussette blir arg på Fiffi så slår hon till Fiffi med sina stooora tassar XD haha shit va intressant, någon som vill skriva upp det?

haha nej men nu måste jag gå, bella och jag ska träffas snart :)

Om ni undrar varför det står töntiga texter på bilderna är det för att jag skulle testa lite bara, så. Ha det så bra, puss!







haha den sista är töntig, men ha det bra iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0