Förlåt, ska bättra mig!

Ja det blev knappt någon uppdatering idag, :/
Har inte vart hemma på hela dagen! Först skolan, sen stan med moa, bella och malla! Då köpte jag hårfärg och ett hårband, ska färga håret imorgon! :)

Ja men iallafall, gymnastik idag! det kändes superbra, det gick väldigt bra! Speciellt på matta, som jag annars brukar ha lite svårt för.

Jag ska satsa stenhårt på gymnastiken, snart tävling ! det här året kommer bli bra, det vet jag!

Okej jag gör en sånhär "det här har jag gjort idag"

Ägt två killar i min klass STENHÅRT


Vart på stan med mina sötnosar


Vart på träning!


Nu ska jag kolla teve ochsådär, blir KANSKE ett inlägg till, annars försöker jag uppdatera imorgon innan jag drar till skolan, ha det så bra.




Kommentarer
Postat av: kajsa engström :)

vilken färg ska du färga ? ;D <333333

2010-01-27 @ 18:31:32
URL: http://liitefinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0